زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد

دل آدمی بزرگ تر از این زندگی است... و این راز تنهایی اوست

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد

دل آدمی بزرگ تر از این زندگی است... و این راز تنهایی اوست

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد

از هیچ کس دلخور نباش!

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ق.ظ

چند روز پیش در محل کار به یکی از همکاران رسیدم و به او سلام کردم ولی او بدون اعتنا و با حالت بی توجه از کنار من رد شد

خیلی ناراحت شدم و ازش دلگیر شدم

دائما خودخوری می کردم که چرا چنین کرد و به من بی احترامی کرد؟


تو این فکر بودم که یکی از دوستانم رو دیدم وقتی علت ناراحتیم رو پرسید ماجرا رو بهش گفتم

پرسید چرا از این حرکت ناراحت شدی؟

گفتم خب معلومه هرکی باشه ناراحت می شه اون به من بی احترامی کرد!!!


جوابی بهم داد که برام جالب بود:

ازم پرسید اگه یه روز یه نفر رو ببینی که یه گوشه افتاده و مریضه و از درد داره به خودش می پیچه، آیا ازش ناراحت میشی؟

گفتم خب معلومه که نه

چرا باید ناراحت بشم تازه سعی می کنم بهش کمک کنم


دوستم گفت: موضوع دقیقا همینه

بیماری های انسان فقط محدود به بیماری های جسمی نمیشه

خیلی از بیماری های ما روانی و اخلاقیه


هر کسی که بدی می کنه در اون لحظه بیماره و تو نباید از او دلخور بشی بلکه باید دلت به حالش بسوزه و بهش کمک کنی


پس هیچ وقت از کسی دلخور نباش و آرامش خودت رو به هم نزن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی